BLOG YAZILARI

  • Konica Minolta’nın dikey pazar yaklaşımı belirli kullanıcı gruplarını ve onların özel gereksinimleri üzerine odaklanır. Tüm bu dikey pazarlar farklı kullanıcı gruplarının özgün ihtiyaçlarına hitap edilen doküman veya veri yoğunluğuna sahip ortamlar olarak tanımlanır – örneğin eğitim sektöründe öğrenciler, öğretim üyeleri ve üniversite veya okul yönetimi; finans sektöründe banka ve finansal kuruluşların yanısıra onların müşterileri gibi. Konica Minolta tüm...

  • Bir DSP (Developer Support Program-Geliştirici Destek Programı) katılımcısı olarak özel yazılım çözümleri geliştirmeniz için dokümantasyon ve iletişim özelliklerine erişim imkanı elde edersiniz. Tüm bağımsız yazılım satıcıları için cazip, özelleştirilmiş MFP yazılım araçları size ofis görüntüleme yeteneklerine sahip müşterilerinize hizmet verme imkanı sunar, bu da mevuct müşterilerinize katma değer, yeni müşterilerinize net faydalar ve satışlarınızda artış sağlar.

  • Konica Minolta’nın Optimize Baskı Hizmetleri (OPS) danışmanlık, donanım ve yazılım kurulumları ve bunların somut verilere dayalı bir şekilde geliştirme stratejilerinin yönetimi ile maliyetleri azaltma garantisi verir ve sorunsuz iş akış süreçleri ile birleştirir. OPS konsepti Danışmanlık, Uygulama ve İşletim adı altında üç temel süreçten oluşur.

  • Konica Minolta markası mücadeleci, güvenilir, samimi kişiliği ile entelektüel yaratıcılık gösterir. Dört benzersiz özelliği markanın ideal değerini gerçekleştirmeye yardımcı olur; tüm görüntüleme alanını kapsayan geniş teknik uzmanlık; durmaksızın harika ürün ve hizmetler geliştirmeye önem veren bir kültür, entegre teknolojilerle geliştirilmiş benzersiz ürün grupları, müşteri ihtiyaçlarına hızla cevap veren pazarlama hizmetleri ağı. Konica Minolta’nın müşterilerini sürekli şaşırtan orijinal yeniliklerin kaynağı olan...

  • Konica Minolta şirketler grubu geniş bir alanda uzmanlaşmış teknolojilere ve ürünlerimizin rekabetçiliğini ve cazipliğini destekleyen teknolojilere sahiptir. Bu teknolojiler toplamda 12 çekirdek teknolojimiz olarak tanımlanmıştır – dördü materyallerde, ikisi optiklerde, ikisi nano-üretiminde ve dördü görüntüleme alanlarında. Tarihimiz boyunca bu teknolojileri, üretim aktivitelerimize destekleyici kuvvet olarak tüm aşamalarda entegre ederek genişlettik ve geliştirdik. Bu teknolojileri insanların ev ve işlerinde gündelik hayatlarına...

  • Konica Minolta, ürünlerinde farklı çevresel konuları dikkate alır. Bu yaklaşım, yeni ürün ve hizmetlerin araştırma ve geliştirme ile başlayarak, tedarikçi ve müşteri ilişkilerinin tüm süreçlerinde devam eder ve eski cihazların geri dönüşümü ile tamamlanır. Örnek: bizhub C25 ile bir önceki modelin CO2 kaplama alanı karşılaştırması Aşağıdaki örnek ürünlerimizi sürekli daha iyi hale getirdiğimizi ve ürünün kullanım...

  • Ofis ve profesyonel baskılama sistemleri teknolojisinin lider bir  üreticisi olan Konica Minolta kurumsal vatandaş olarak sorumluluklarını ciddiye alır. Doğal çevrenin korunması “Yeni Değer Yaratma” felsefesine sahip şirket yönetimi için en önemli konulardan biridir. Konica Minolta’nın yönetim felsefesi “Yeni Değer Yaratma”dır. Bu sadece daha önce hiç görülmemiş yenilikçi özellikleri olan yeni ürünler yaratma anlamına gelmez. Misyonumuzun bir parçası olan “yeni...